Dat Twitter eerder een microblog-systeem is, en niet meteen social media waarbij je je toestemming dient te geven of je wel of niet gevolgd wilt worden, is niet door iedereen geweten. Juist omdat de chronologische (blogrol) tijdslijn was verdwenen en vervangen met content, hoger aangeschreven, is de verwarring te begrijpen.
$type=ticker$c=9$cls=4$m=0$show=home$hide=mobile
$type=grid$sn=0$c=3$m=0$show=home
UP-TO-DATE Opinie_$type=three$m=0$rm=1$c=3$show=home
_$type=slider$sn=0$m=0$cate=1$show=home
AR & VR | Augmented & Virtual Reality_$type=carousel$show=home
[IN DE KIJKER]$type=sticky$c=4$l=0$h=318$m=0$icon=1$show=post
/fa-clock-o/ MEEST RECENTE UPDATES$type=blogging$m=0$cate=0$sn=0$rm=0$c=7$va=0$show=post
/fa-fire/ TRENDING DEZE MAAND$type=one$show=home
-
Een uit de hand gelopen voorstel 30 jaar geleden legde de fysicus Tim Berners-Lee onwetend de basis voor het wereldwijde fenomeen dat...
-
Video is niet meer weg te denken. Of we nu door onze newsfeed scrollen of een artikel op een website bekijken, video is overal. En dat i...
-
Pinterest is een krachtig social medium dat we al te vaak onderschatten. Om succes te hebben met Pinterest is het belangrijk dat je weet...
-
Online marketing is vandaag voor velen onbekend terrein. Toch is deze manier van reclame maken niet meer weg te denken. Je bereikt er me...
-
Reclame is een sterk beïnvloedingsmiddel. Met memorabele slogans en catchy deuntjes, proberen verschillende merken het dagelijks leven v...
